Sayfalar

16 Şubat 2013 Cumartesi

Yetkili makamlara dilekçe yazarken dikkat edilmesi gerekenler

Bir yetkili makama dilekçe yazmanız gerekiyor ama nasıl yazmanız gerektiğini veya nelere dikkat etmeniz gerektiği hususunda bazı endişeleriniz bulunuyor.
İşte sizin için uymanız gereken hususları birkaç maddede birleştirdik. Eğer bu maddelere dikkat ederseniz, bu konuda hassas olan makamlarla aranızda sorun yaşamazsınız.

YETKİLİ MAKAMLARA VERİLEN YA DA GÖNDERİLEN DİLEKÇELERDE DİKKAT EDİLECEK HUSUSLAR

Bulunması gerekli olan maddeler: Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun gereği;
Muhakkak olması gerekli: Dilekçe sahibinin adı-soyadı ve imzası  olmalıdır,
Olmaz ise olmaz: İş veya ikametgâh adresinin yazılması gerekir,
Dilekçe için gerekli olan önemli bir şart: Faks yolu ile gönderilen dilekçeler işleme konulmaz.
Yazacağınız dilekçelerde yukarıdaki şartlara uymaya özen göstermeniz gerekiyor, uymamanız durumunda dilekçeler kurumlar tarafından işleme konulmaz ve sizde istediğiniz.
Kaynak: www.ilgilibilgi.org

1 yorum:

  1. Benim adım Rusya'dan Bayan Nadia Albert, Ve ben bugün Kredi ödünç alan Bay Russ Harry'nin yardımıyla mutlu bir kadınım. Kredi arayan herkesi bu Kredi şirketine yönlendireceğim. Bana ve aileme mutluluk verdi, 2 çocuklu bekar bir anne olduğum için hayatımın her yerine başlamak için 500.000,00 dolarlık bir krediye ihtiyacım vardı. Bu dürüst ve tanrı bir kredi ile bana yardım eden adam kredi borçlandırıcıdan korktum 500.000,00 ABD Doları, düşük bir oranda. O, Tanrı'dan korkan bir adamdır, eğer krediye ihtiyacınız varsa ve krediyi geri ödeyecekseniz lütfen onunla iletişime geçin E-posta yoluyla Elegantloanfirm@hotmail.com / Whatsapp numarası + 393511617486

    YanıtlaSil